یه آقا

یه آقا

تـــَمَنـَّیتُ مِن لَیلی عَن ِ البُعدِ نَظرَة ً...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از کیمیای مهر تو زر گشت روی من...

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۳۴ ب.ظ

آری!
آری!
آری به یُمن لطف شما خاک زر شود...*و**

 

سه شنبه
۲۵رمضان المبارکـ
۱۴۳۳هـ.ق

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*شاعر:؟
** چهارشنبه: اولش تیتر زده بودم: از کیمیای مهر تو "زرد" گشت روی من!!
اون وقت حواسم نبود که این وزنش اشکال داره. امروز داشتم این بیت رو زمزمه می‌کردم، احساس کردم وزن این بیت لنگ می‌زنه و یه چیزی زیاده انگار! (البته من از علم عروض چیزی نمی‌دونم) بعد به نظرم اومد که "زر" درسته، نه "زرد"! بی‌سواد!!
اومدم اصلاحش کردم و بعد که جستجو کردم، دیدم ای بابا! این که مال لسان العرفاء خودمونه! رحمة اللـه علیه! چقدر حواس‌پرت شده‌م! بیتِ غزلی که شاید چند بار سابق بر این خونده بودمش رو یادم رفته بود به کل. نشونه‌های پیریه‌ها! (بی سوادیتو توجیه نکن!!)

 

 

۹۱/۰۵/۲۴